|
Nawigacja |
|
|
Wątki na Forum |
|
|
Ostatnio dodane Wiersze |
|
|
|
Wiersz - tytuł: Jeszcze |
|
|
Komentarze |
|
|
dnia 13.08.2016 22:52
Strasznie to męczące. Na dziecięcą wyliczankę któraś ze strof może by się jednak nadała. |
dnia 14.08.2016 01:40
Napisane wczoraj.
Ćwiczenie języka/dykcji. Nie ma sensu publikować. Dodawanie dat jest nieistotne. |
dnia 14.08.2016 07:01
Coś można jednak wybrać. Pozdrawiam. |
dnia 14.08.2016 08:14
A czemu nie?:)) Można. W powyższej wyliczance wg mnie, chodzi o to, że podlir wie (cholera jasna!) aż za dużo, a tu znów pod lupą nowe strupy. Wszystko wie, ale to nie pomaga w omijaniu miejsc i sytuacji, gdzie powstają nowe rany.
Pozdrawiam Autora serdecznie:) |
dnia 14.08.2016 12:55
Hm...skoro można wybrać, to ja wybieram przedostatnią strofę, bo jest nader prawdziwa, no i w ostatniej dwa ostatnie wersy
też msz są o.k, te strupy chyba u każdego się pojawiają, chyba też każdy bywa pod lupą, przynajmniej od czasu do czasu:)
Pozdrawiam. |
dnia 14.08.2016 21:48
złoty deszcz - tak to prawda, męczące jak cholera; na dziecięcą wyliczankę nie nadaje się żadna.
RCN, tak się składa, że nie napisane wczoraj, tylko taka widnieje końcowa data. Ćwiczenie dykcji li tylko pozorne. Co do sensu, nieśmiało proszę: zadecyduję sam.
zdzislawis - nawet po dwóch stronach półkuli jest wspólny biegun. Pozdr i dzięki za wgląd.
Milianna - znasz wcześniejszą wersję i widzisz, że jestem nie nieugięty. Dzięki za wcześniej i teraz.
Niepoprawna optymistko, zawsze można wybrać, gdy jest coś do wybrania. Jak patrzę wokół, to widzę, że niektórzy w ogóle się sobie nie przyglądają. Pozdrawiam |
dnia 15.08.2016 06:18
A widzę, widzę:)
Miłego dnia:)
ps. Czytam uważnie Twoje spostrzeżenia co do wierszy(nie tylko moich). Dzięki za pokazywanie rzeczy, których czasem nie zauważam. To niezwykle cenne dla mnie. |
dnia 15.08.2016 06:18
errata: niezauważam |
dnia 15.08.2016 06:30
a nie, dobrze napisałam pierwotnie:)))
nie zauważam
zauważyłam, że dziś gubię się;))
Sorry, za śmiecenie pod wierszem.
A i jeszcze dodam, że podziwiam Twoje opanowanie!:)
w związku z opadami;)))) |
dnia 15.08.2016 08:28
Zabawna zabawa słowem - z podtekstem dydaktycznym: przestawienie jednej literki w słowie zmienia zasadniczo jego znaczenie. A zmiana znaczenia jednego słowa w zdaniu zmieni sens całej wypowiedzi. Z kolei zmiana sensu wypowiedzi prowadzić może do nieporozumień towarzyskich, a nawet krwawych wojen. Wniosek: należy dbać o precyzję wypowiedzi już na poziomie litery, bo potem może być za późno :)
Pozdrawiam |
dnia 15.08.2016 09:28
Czasem wystarczy
kropka nad i
by otworzyli
przed tobą drzwi
Pozdrawiam.😊 serdecznie.😊 . |
dnia 15.08.2016 21:35
Milianno, ale ty pozostałaś nieugięta z dziewczynką 1944.
Jedni się gną drudzy są nieugięci
mają podobny odcisk na pięcie
Koniec lata blisko. Pozdr |
dnia 15.08.2016 21:44
Januszu, dzięki, że odczytałeś w tym rymoklectwie podskórne warstwy.
Pozdr
Alfredzie
Wiesz
taka kropka sporo waży
Weź
i podnieś ją do marzeń
Pozdr |
dnia 16.08.2016 21:10
Oj nie do końca, tez się uginam, czasem za bardzo.
Tu nie mogłam.
ale...wywaliłam fotografię:))To była najbardziej znacząca sugestia. Od niej zaczęłam pozostałe zmiany. Ta podpowiedź spowodowała, że przyszła myśl - to będzie wiersz nie o TEJ dziewczynce, ale o każdej innej również.
biało-czerwonego nieba nie chciałam zastosowac, bo miałam na mysli szerszy aspekt wolności i tak z niebieskiego stało sie otwartym:)
makijaż to... wiesz, inaczej niż paznokcie. Tu miałam na myśli drapieżną, roszczeniową postawę części obecnej młodzieży
no a iskierka, iskra... sama, nie wiem skąd mi się wzięła
Przepraszam, że tutaj. Miłego wieczoru i nie wyglądaj końca lata:) |
|
|
|
|
|
|
Dodaj komentarz |
|
|
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
|
Pajacyk |
|
|
Logowanie |
|
|
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
|
|
|
|
Aktualności |
|
|
Użytkownicy |
|
|
Gości Online: 26
Brak Użytkowników Online
Zarejestrowanych Użytkowników: 6 439
Nieaktywowani Użytkownicy: 0
Najnowszy Użytkownik: chimi
|
|
|
|
|
|