Dodane dnia 16.01.2009 08:56
bat medialny. Otóz to.To jest rzecz,którą jeszcze mozemy dla Niego zrobić: nie pozwolić sprawie przycichnąć. Jesli znacie kogoś z mediów,kto może pomóc w nagłośnieniu tej bulwersującej sprawy, proszę o kontakt: freezone@o2.pl
Dziekuję wszystkim ,zaangażowanym w tę sprawę.
Edytowane przez tojasiepytam dnia 16.01.2009 09:16
Postów: 97 Miejscowość: Stargard Szczeciński Data rejestracji: 29.09.08
Dodane dnia 15.01.2009 21:37
Brak słów :/
Czy można coś zrobić? Nagłaśniać - nic nie działa na urzędników lepiej niż bat medialny. Żaden prezes sądu czy prokurator nie lubi gdy jego nazwisko będzie wyświetlane w 'mętnych' okolicznościach. Do tego być może ewentualne interwencje u polityków (urząd miejski itd.), bo czasami jeszcze można spotkać tych normalnych, z powołaniem.
Oczywiście to moje pomysły wypisane na szybko. Nie jestem prawnikiem ani urzędnikiem państwowym i o konkretnej drodze postępowania w takim przypadku wiem mało albo wcale.
Dodane dnia 15.01.2009 21:15
Witajcie,
wczoraj dotarła do mnie poruszająca wiadomość o decyzji prokuratury Łódź Polesie: umorzenie postępowania w sprawie śmierci Marciusza. Jako powód podano niemożność orzeczenia przez biegłego, komu postawić zarzuty.Sytuacja jest kuriozalna: wypadek miał miejsce w dzień,byli swiadkowie, na miejscu zatrzymano obu podejrzanych. Zabezpieczono ślady:krew, DNA, odciski linii papilarnych na kierownicy. Wykonano też badanie alkomatem, które wykazało, że obaj podejrzani byli pijani. Jednak zaden z nich nie przyznaje się do tego,że prowadził. Ale przeciez któryś z nich musiał prowadzić!
Tak więc są wolni,mają czystą kartotekę, nadal posiadają prawo jazdy.
A Marciusza nie ma... A przeciez mógł jeszcze żyć, mieć z każdym z nas swoją bajkę... Jednak tu,gdzie zyjemy, życie ludzkie traktuje się z pogardą.
Piszę o tym,bo nie mogę pogodzić się z tak bezdusznym końcem tej historii, Jego historii... Jeśli ktos z Was ma pomysł,co możemy zrobić, proszę o kontakt na adres: freezone@o2.pl