|
dnia 08.06.2016 07:43
...kolejne czkawkowe, infantylno/hasłowe, kawoławowe "erotyzowanie" czyli (na dzisiejszy język) nic |
dnia 08.06.2016 08:13
noo, niewspółczesny jakby, ale czy koniecznie musi? |
dnia 08.06.2016 08:29
Mithotyn
Napisałeś: czyli (na dzisiejszy język) nic, to może nie powinieneś komentować czegoś, czego po prostu nie rozumiesz, bo pisane, czyżby wczorajszym językiem?
W każdym razie niedzisiejszym wg. Ciebie.
Twoje mało merytoryczne komentarze są śmieszne, dlatego: :-)))))
Wiem, że skopiujesz moją odpowiedź i dodasz coś naszpikowanego głupawymi neologizmami od siebie, ale to co napiszesz będzie (przypuszczam) jeszcze śmieszniejsze i na pewno nie będzie napisane dzisiejszym językiem, jak wszystkie Twoje inteligencją niegrzeszące skrobaniny.
Wyobraź sobie, że na Twój następny już odpowiedziałem zwrotem: A nie mówiłem. :-)))))) |
dnia 08.06.2016 08:43
Juliusz Karowadzi
noo, niewspółczesny jakby - może i niewspółczesny, ale czy ta niektóra współczesna, wymuszona jakby pisanina taka mądra i piękna, niektóra zaznaczam, bo są tu współczesne kawałki, które do mnie też trafiają, komentarzami moimi chwalone.
Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam. |
dnia 08.06.2016 08:46
Nie na mój gust, więc merytorycznie - szkoda czasu. |
dnia 08.06.2016 08:59
frogiszcze
Jeżeli szkoda czasu na czytanie wiersza, to i na pisanie komentarza też szkoda czasu być powinno, ale fajnie, że wpadłeś z merytorycznym niezmiernie komentarzem. |
dnia 08.06.2016 09:19
Całość niezła, niemniej jednak ta żylasta, szorstka dłoń między udami nie najlepiej się kojarzy. Pozdrawiam. |
dnia 08.06.2016 09:27
zdzisławis
Założę się o zgrzewkę piwa, że kobiety wolą takie dłonie u mężczyzn, niż te pianistyczne, delikatne.
Pozdrawiam. |
dnia 08.06.2016 09:38
...głupawe Whitewolf są twoje teksty i pseudoriposty od czapy, mające tylko jedno na celu, poprawić/uregulować grafomański nastrój przy wlepianiu gniotów |
dnia 08.06.2016 09:57
A Pałac Kultury powinien być zburzony?
A może dość już retoryki (pisanej) wielokrotnie?
A może koniec.....zanim ..................się noże?
A może , a może ......to choć trochę pomoże? |
dnia 08.06.2016 10:10
Dziękuję Ci Boże
że człek jeszcze może
z namiętnością parzyć
a czasami marzyć
Pozdrawiam.😊 serdecznie.😊. |
dnia 08.06.2016 10:59
kurtad41
Dość retoryczny komentarz odnośnie retorycznych komentarzy.
Odnośnie mojego wiersza to pierwsze pytanie?
Pozdrawiam. |
dnia 08.06.2016 11:02
Alfred
dziękuje Alfredzie
że człowieka w biedzie
potrafisz pocieszyć
i słowa jego swoimi
słowami rozgrzeszyć
Pozdrawiam serdecznie. :-) |
dnia 08.06.2016 12:05
obraz braku życia erotycznego
"chowam dłoń szorstką między twoimi udami" -brudne myśli o życiu i cielesnych przyjemnościach. samcze zapędy, to nie miłość. |
dnia 08.06.2016 12:20
Interesująco, dobrze jest poznawać przeżycia mężczyzny oczekującego na inną Weronikę. Pozdrawiam. |
dnia 08.06.2016 13:21
Kazimiera Szczykutowicz
obraz braku życia erotycznego - trafne spostrzeżenie. Kochanka, może nawet żona opuściła podlira, wyjechała niby w pilnej jakiejś potrzebie i nie wraca, nie daje o sobie znać, albo (co gorsze) po prostu umarła z powodu choroby, czy w wyniku wypadku jakiegoś.
On (podlir) młody jeszcze mężczyzna długo żyje we wstrzemięźliwości, marząc o swojej ukochanej i śniąc o nie prawie każdej nocy. Wreszcie postanawia ułożyć sobie życie na nowo (zamiast się powiesić) i poszukać kobiety, która pomoże mu się otrząsnąć z rozpaczliwej sytuacji, bo zapomnieć raczej o tej utraconej nie zdoła.
Co do: "chowam dłoń szorstką między twoimi udami" -brudne myśli o życiu i cielesnych przyjemnościach. samcze zapędy, to nie miłość - z takim stwierdzeniem się nie zgadzam, zresztą pozostawiam tą kwestię do rozpatrzenia przez Panie (nie te, które są zakonnicami).
brudne myśli o życiu i cielesnych przyjemnościach - nie wiem, czy życie jest brudne (moje nie), a cielesne przyjemności, w skład tego życia wchodzą i niekoniecznie muszą być brudne, a czasem wręcz odwrotnie. |
dnia 08.06.2016 13:26
Życie czasem bywa okrutne, niestety, ale radzić jakoś sobie trzeba, bo tylko jedno nam dano.
Dziękuję za komentarz i pozdrawiam serdecznie. :-) |
dnia 08.06.2016 13:29
niej*(literówka) - do Kazimiery Szczykutowicz |
dnia 08.06.2016 13:32
silva przepraszam, ale wiesz, który do Ciebie?
Strasznie się spieszę, przepraszam raz jeszcze. |
dnia 08.06.2016 13:42
Homo sum; humani nihil a me alienum puto, poznać marzenia mężczyzny-ciekawe, a forma? sprawa dyskusyjna, każdy lubi co innego, nie czuję się ekspertem, nie oceniam :) pozdrawiam |
dnia 08.06.2016 14:13
mnie zaś, szczególnie zaciekawiły dwa słowa użyte w tekście. i to erotyku. oba dotyczące dłoni. raz to żylastej, a drugiej szorstkiej.
zwłaszcza ta pierwsza, w połączeniu z piersią jędrną, daje ciekawe pole do dywagacji, nad istotą muzy.
dla mnie to portret, wypisz wymaluj, Amazonki.
współcześnie w tą rolę doskonale wpisuje się np. oszczepniczka. albo inna pani, uprawiająca z antyczna, dyscypliny rzutowe. dysk, kula, młot. ew. sztangistka, ale to już bez większego sentymentu.
w każdym razie, musi mieć krzepki uchwyt, i parę w udach.
jak na muzę, to wizja to dość chropowata.
o czym dość adekwatnie świadczy wiersz. |
dnia 08.06.2016 14:58
sibon bardzo mnie satysfakcjonuje Twój skromny komentarz, a to łacińskie stwierdzenie świadczy o racjonalnym podejściu do życia i choć formy nie oceniasz, to przekaz jest dla Ciebie zrozumiały i odnoszę wrażenie, że za szczególnie brudny go nie uważasz.
Dziękuję i pozdrawiam cieplutko. :-) |
dnia 08.06.2016 15:19
tomnasz wydaje się, że komentujesz tekst zanim go przeczytasz, bo te żylaste i szorstkie dłonie nalezą do podlira, czyli mężczyzny, którego w snach odwiedza jego "była" ukochana kobieta.
Dłoń żylasta od zewnątrz, a szorstka od wewnętrznej strony, spracowana i silna dłoń męska, w wierszu nie ma mowy o amazonce, czy lekkoatletce.
Co wspólnego ma chowanie takiej prawdziwie męskiej dłoni między kobiecymi udami, a ich siłą i umięśnieniem, czy w tekście powiedziane jest, że te uda miażdżą tą dłoń? |
dnia 08.06.2016 16:00
a tak fajnie było.
ale oczywiście masz rację.
nie pierwszy raz tak mam, że źle przeczytałem.
zdecydowanie źle.
"ty
iskro gorąca poetyckich natchnień
żylastej dłoni i piersi jędrnej
kontrast"
kontrast, widać jakoś inaczej umiejscowiłem.
teraz nie ulega wątpliwości, że o Amazonce nie może być mowy.
muza ma pulchne dłonie, wylewny biust, i nijak jej do oszczepniczki. |
dnia 08.06.2016 16:01
...nie , nie uważam za brudny, bo erotyka, dla mnie, nie jest brudna, tylko piękna. Brudna jest np. polityka, stosunki międzyludzkie pełne nienawiści i fałszu oraz wszystko, co z tego wynika |
dnia 08.06.2016 16:37
żylasta dłoń i pierś jędrna --- to to fajowe jest |
dnia 08.06.2016 16:44
KSW-MMA |
dnia 08.06.2016 17:12
Szkoda tylko, że w innej Weronice będzie szukał tej pierwszej :-)
A nie jest to przypadkiem tylko sen? Pozdrawiam |
dnia 08.06.2016 18:14
tomnasz fajnie, że sytuacja się trochę wyjaśniła, ale Twoje ostatnie zdanie jakowymś podtekstem tchnie nieco, bo ta moja muza nie ma pulchnych dłoni, a biust nie jest wylewny raczej, a jędrny, ale co kto lubi, nie wnikam głębiej. |
dnia 08.06.2016 18:22
sibon tu nasze zdania w stu procentach jednakowe na te tematy, a szczególnie stosunki międzyludzkie pełne nienawiści i fałszu oraz wszystko, co z tego wynika, to to co najbardziej niepokoi i boli.
Dziękuję raz jeszcze pozdrawiając serdecznie. |
dnia 08.06.2016 18:24
adaszewski dla mnie to też jest fajowe. Pozdrawiam. |
dnia 08.06.2016 18:36
No erotycznie jest, nie powiem, poza tym też uważam, tak jak silva, że erotyzm nie jest brudny, w przeciwieństwie do np polityki,
co prawda dobrze, jeśli idzie w parze z głębszym uczuciem,
a z tym bywa różnie :)
Co do szorstkiej dłoni czy to dobrze, czy źle,
to zależy od upodobań, sądzę, że czasem i szorstkość
jest potrzebna, ale delikatność też ma swoje znaczenie,
facet w stylu "lelum polelum" to w tych sprawach
chyba nie bardzo, ale też nie może być przesady w drugą stronę
pt nadmierna brutalność, zresztą to bardzo indywidualne historie, zatem nie ma co na ten temat się rozwodzić...
Wiersz obrazowy, to pewne.
Pozdrawiam :) |
dnia 08.06.2016 18:37
kasandra może tak być na początku, ale czas leczy i z jego biegiem może się okazać, że ta druga Weronika może stać się ważniejsza od tej pierwszej.
Czy to jest tylko sen? Chyba tak, bo nie o sobie to pisałem, wyobraźnia tylko, może dawne lata młodości w tym palce maczały, nie wiem, już nie pamiętam niestety.
Pozdrawiam. |
dnia 08.06.2016 19:10
Niepoprawna optymistka poza tym też uważam, tak jak sibon, chyba Grażynko, co nie wyklucza, że silva też ma podobne zdanie na te tematy.
Ta szorstka dłoń nie oznacza brutalności, oznacza, że naprawdę jest szorstka, bo np. spracowana, albo w wyniku uprawiania sportów szczególnych, żeglarstwa, czy alpinistyki choćby takich cech nabrała, co nie oznacza, że w kontakcie z delikatnym ciałem kobiecym, też delikatną być nie potrafi.
Wiersz opowiada m.in. o kontakcie, delikatnym kontakcie tej żylastej, szorstkiej dłoni z delikatnymi częściami kobiecego ciała.
Duży, silny mężczyzna Grażynko delikatnie i czule w kontakcie z pięknem kobiecego ciała.
To powinno wystarczyć, bo już...,ale to nie ważne, ważne, że chyba dość jasno tą sytuację wyjaśniłem.
Cieszę się, że wiersz przemówił do Ciebie, a po moich wyjaśnieniach stał się bardziej przejrzysty.
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam erotycznie. :-) |
dnia 08.06.2016 20:13
For you :-) Z mego punktu widzenia :
twoje dłonie pianisty
zbliżają się
są delikatne
czułe
wywołują drżenie
zamykam oczy
tak pięknie grasz |
dnia 08.06.2016 20:40
Niezbyt w moje upodobania,
zdecydowanie Nie.
Pozdrawiam serdecznie:) |
dnia 08.06.2016 21:10
kasandra
Nie wiem jak odpisać, bo jeżeli to żart, to raczej niesmaczny trochę, jeżeli to na prawdę dedykacja dla mnie, to płonę ze wzruszenia.
Jest jednak jedno "ale", otóż moje dłonie mało mają wspólnego z tymi pianisty, raczej wyglądają, jak te opisane w moim wierszu, co nie znaczy, że zagrać odpowiednio nie potrafią.
To, co napisałaś jest piękne, dlatego nie wiem, czy jestem godzien takiego prezentu, ale przyjmuję oczywiście, nie wiedząc do końca, jak mam dziękować.
Pozdrawiam serdecznie. :-) |
dnia 08.06.2016 21:14
Hej, ten wiersz powstał już kiedyś i nie dla Ciebie, sorry :-)
Umieściłam go, ponieważ pasuje do dyskusji o dłoniach - szorstkie czy delikatne...Też ciepło pozdrawiam... :-) |
dnia 08.06.2016 21:15
Milianna jeżeli zdecydowanie Nie, to powyższe słowo Niezbyt, raczej tu nie pasuje, powinno być bardziej radykalnie, ale tez Ciebie lubię i pozdrawiam ciepło. :-) |
dnia 08.06.2016 21:24
kasandra tak tez myślałem, ale niegrzecznie byłoby nie odpowiedzieć na takie coś, do tego kobiecie, zastanawiam się po co to For you? :-)
Mimo wszystko dziękuję, że pod moim tekstem takie urocze nieporozumienie zaistniało.
Pozdrawiam raz jeszcze. :-) |
dnia 08.06.2016 21:26
Odpowiem żartobliwie - szlifuję angielski:-)
Lubię nieporozumienia. Pa, pa |
dnia 08.06.2016 21:27
Rozmiar/liczba/ciężar gatunkowy/zaangażowanie komentarzy świadczy o potrzebie ruchu w interesie, lub interesie w ruchu. Tak więc nie chodzi o to, czy moje uwagi/pytania dotyczą twojego wiersza, czy są ogólne. Ważne, że rzeczywiście: nie są retoryczne.
Jeszcze raz pozdrawiam. |
dnia 08.06.2016 21:31
też* do obu Pań powyżej, Alt odmawia posłuszeństwa. |
dnia 08.06.2016 21:36
kurtad41 przypuszczam, że interesie w ruchu, chyba masz rację, reszta niech będzie milczeniem.
Pozdrowienia odwzajemniam. |
dnia 08.06.2016 21:39
kasandra nieźle ten angielski szlifujesz, tak trzymaj. :-)
Też zaczynam lubić nieporozumienia. Pa, pa. |
dnia 08.06.2016 21:55
Re: Whitewolf, dziękuję za szczegółowe wyjaśnienie dotyczące spracowanych rąk Romku, już teraz nie mam wątpliwości w tym temacie. Pozdrawiam, dobrej nocy życząc :) |
dnia 09.06.2016 12:35
Niepoprawna optymistka
Dzień dobry Grażynko.
Cieszę się, że udało mi się wyjaśnić pewne frazy wiersza, który opowiada o sennych marzeniach, tęsknocie za utraconą osobą i nie ma w nim nic z brutalności, a obraz braku życia erotycznego
"chowam dłoń szorstką między twoimi udami" -brudne myśli o życiu i cielesnych przyjemnościach. samcze zapędy, to nie miłość, to słowa osoby, która może nie do końca wiersz zrozumiała i zbyt szybko postanowiła komentarz obelżywy (może tylko dla wiersza?) zamieścić.
Grażynko wielu użytkowników PP loguje się tylko po to na portal, żeby dokopać komuś, lub jego tekstom, nie po to, żeby w sposób merytoryczny wyrazić swoje za lub przeciw, ale to normalne, bo przecież w każdej większej społeczności "rodzynki" tego typu, nie potrafiące w inny sposób zaznaczyć swojej obecności istnieją, zresztą takie ich prawo, które sami sobie ustanowili i do niego stosować się postanowili.
Szkoda czasu i klawiatury na takie tematy, ale ten się śmieje, kto się śmieje ostatni i niech tak zostanie.
Miłego dnia życzę i pozdrawiam cieplutko. :-) |
dnia 09.06.2016 20:56
Witaj Romku, co prawda już wieczorem, sorry..
Myślę, że nie trzeba aż tak dokładnie wszystkiego tłumaczyć, bo jednak dobrze, by czytelnik poczytał sobie może i troszkę po swojemu, bo w końcu sądzę, że ma do tego prawo...
Co do pewnych zachowań, to powiem tak,
w necie tak jest, że na każdym portalu spotykamy się z aprobatą i jej brakiem, wiadomo, że dezaprobata bywa bolesna, lecz ważne jest również w jaki sposób ją wyrażamy, jeśli w sposób prowokujący do tego by kogoś zirytować, na dodatek by kogoś ośmieszyć i to bywa, że w paskudny sposób, to oczywiście nie jest to fajnie zachowanie, ale takich osób w necie jest sporo, na dodatek bywa, że takie osoby potrafią być na kilku portalach, właśnie głównie w tym celu, by komuś móc dowalić, ale cóż, w realu też są ludzie i ludziska, tyle tylko, że tam możemy np nie otworzyć drzwi osobom, z którymi nie chcemy mieć kontaktu, albo może po prostu z nimi nie rozmawiać, a w necie już tego typu działanie jest trudniejsze, bo każdy za ten nasz "próg" wejść może, niezależnie czy tego chcemy czy nie...
Można jedynie próbować nauczyć się podchodzić z dystansem
to pewnych historii i starać się trzymać emocje na wodzy,
nawet gdy jesteśmy emocjonalni, mimo, że osobom emocjonalnym przychodzi to trudno, wiem coś o tym:))
Osoby dokopujące też są często emocjonalne i szybko tracą panowanie, bywa też tak, że mają kompleksy i kosztem innych próbują się dowartościować, w każdym razie warto wyciągać dla siebie cenne rady, a inne historie mieć tam, gdzie ich miejsce...:))
Dobrej nocy życzę, pozdrawiam również ciepło :) |
|
|